Gradonačelnik Krešimir Ačkar jutros je u Gradskoj upravi ugostio članove Dječjeg gradskog vijeća koji su se i ove godine uključili u projekt „Od deklaracije do participacije“, a koji se provodi u Centru za djecu, mlade i obitelj u suradnji s vanjskom suradnicom i autoricom projekta Dubravkom Uroda.
U sklopu navedenog projekta vijećnici su, između ostalog, radili i na temi empatije te su osmisli i bookmarkove s različitim porukama na tu temu, a koje su danas na sastanku predstavili gradonačelniku.
”Želimo kao dječji gradski vijećnici biti vidljiviji i ukazati građanima i budućim kandidatima za vijeće da je moguće sudjelovati u oblikovanju kvalitetnog društva. U tom smislu je osmišljena kampanja koja se zove Vidi me!, a kojom se želimo češće pojavljivati u javnosti, skrenuti pozornost na prava djece i ulogu dječjih predstavničkih tijela. Želimo ukazati da je važno, a i zabavno pripremati se za našu buduću lidersku ulogu u društvu” istaknuli su prilikom posjete članovi Dječjeg gradskog vijeća.
Kažu kako je ideja za radionicu na temu empatije bila više puta isticana tijekom prošle godine te je bila temelj za prvu ovakvu javnu aktivnost u kampanji Vidi me!.
”Znamo da je empatija vještina koja prirodno postoji u čovjeku, ali u današnjem brzom ritmu puno toga prirodnog i „normalnog“ zapravo nekako nestaje, izumire, a stvara se neko „novo normalno“. Želimo ukazati da možemo na to utjecati svojim ponašanjem i odnosom prema sebi i drugima” naglasili su mali vijećnici.
Gradonačelnik Ačkar istaknuo je važnost ovog projekta te pohvalio rad djece:
”Vaš rad, koji se odvija u Centru za djecu, mlade i obitelj, pokazuje koliko su djeca sposobna, kreativna i što je najvažnije, empatična. Ovaj projekt podsjeća na to koliko je važno njegovanje međusobnog razumijevanja i pažnje među ljudima. Vi ste to prepoznali i odlučili učiniti konkretan korak. Hvala vam što ste nas odabrali kao prvu stanicu u svojoj misiji širenja empatije. Čestitam vam na trudu i originalnosti”.
Osim gradonačelniku, djeca su bookmarkere podijelila i djelatnicima Gradske uprave, a u planu im je obilazak i drugih ustanova i škola.
”Vjerujemo da lijepe riječi još uvijek imaju svoju vrijednost i pozivamo sve koji su dobili poruku dobili da nam pošalju informaciju putem bar koda na poleđini bookmarkera” pozivali su iz Dječjeg gradskog vijeća.
Projekt je financijski podržao Grad Velika Gorica, a u planu je njegovo predstavljanje i na nacionalnoj razini.
Od deklaracije do participacije II. – značenje i pristup
1. Od deklaracije do participacije je naslov ciklusa treninga koje mi u Dječjem gradskom vijeću Grada Velike Gorice već drugu godinu provodimo s obrtom za edukacije EDUroda. Cilj svih radionica, koje većinom sami odaberemo je dobiti konkretno iskustvo koje osnažuje nas, ali i našu zajednicu. Ili, drugim riječima, umjesto da se samo deklarira važnost dječje participacije, ove radionice osnažuju za njeno istinsko provođenje. Želimo biti lideri koji zamišljaju, kreiraju i provode promjenu.
Ciljevi DGV ove godine
2. Želimo kao dječji gradski vijećnici biti vidljiviji i ukazati građanima i budućim kandidatima za Dječje gradsko vijeće da je moguće sudjelovati u oblikovanju kvalitetnog društva. U tom smislu je osmišljena kampanja koja se zove Vidi me!, a kojom se želimo češće pojavljivati u javnosti, skrenuti pozornost na prava djece i ulogu dječjih predstavničkih tijela.
Krajnji je cilj različitim promidžbenim alatima postupno kreirati brend goričkog Dječjeg gradskog vijeća, ali i drugih Dječjih gradskih vijeća u Hrvatskoj (i šire). Želimo ukazati da je važno (a i zabavno) pripremati se za našu buduću lidersku ulogu u društvu.
Sadržaj ovogodišnjih radionica
3. Na više prethodnih susreta napravili smo si smjernice, odnosno ono na čemu želimo raditi. Kako nam je i dalje važno raditi na osobnom i socijalnom razvoju, a teme s ovoga područja su Empatija i Nenasilna komunikacija i medijacija.
4. Od šest planiranih radionica ove godine čak četiri su vezane uz poduzetničke teme. To su:
Kampanja i oko nje, Od priče do brenda (Umijeće storytellinga), Što s lovom? (financijska pismenost) te Prezentacijska abeceda (javni govor, izrada planiranja i vrednovanje učinkovite prezentacije).
Poduzetnički sadržaj – kampanja, financijska pismenost, ali i važnost storytellinga i prezentacijskih vještina
5. Na prvoj ovogodišnjoj radionici radili smo na upoznavanju toga što je kampanja i kako ciljeno i planski možemo koristiti različite komunikacijske alate. U tome je od velike važnosti umijeće pričanje priče (storytelling), ali i kombinacija prezentacijskih vještina, od kojih smo na nekima, kao što je javni nastup, počeli raditi već prethodne godine.
6. Budući da nas same jako zanima ova tema, željeli smo više znati i o novcu i financijama.
Napominjemo da ćemo tražiti načine da svaku od ovih tema prezentiramo u javnosti tijekom ovogodišnje kampanje.
O porukama empatije
7. Kažu da je više od 70% informacija oko nas negativno. Znamo da je empatija vještina koja prirodno postoji u čovjeku, ali u današnjem brzom ritmu puno toga prirodnog i „normalnog“ zapravo nekako nestaje, izumire, a stvara se neko „novo normalno“. Ideja za ovu radionicu je više puta isticana tijekom prošle godine i bila je temelj za ovu našu prvu javnu aktivnost u kampanji Vidi me! Želimo ukazati da možemo na to utjecati svojim ponašanjem i odnosom prema sebi i drugima.
8. Ove su poruke nastale nakon naše radionice Empatija (nije) u zraku održane u veljači. Svatko je od nas odabrao jednu poruku koja prenosi pozitivnu misao, a zatim su naše poruke grafički oblikovane u bookmarkere. Na taj način smo zajednički sudjelovali u izradi našeg prvog promidžbenog materijala.
Ove ćemo poruke dijeliti u Gradskoj upravi Grada Velike Gorice, Centru za djecu, mlade i obitelj, u svojim školama i tko zna gdje još. Vjerujemo da lijepe riječi još uvijek imaju svoju vrijednost i pozivamo sve koji su poruku dobili da nam pošalju informaciju putem bar koda na poleđini bookmarkera.
Comments
Loading…