Radionica “Oglašavanje na društvenim mrežama” je neophodna za poduzetnike koji žele doseći svoju ciljnu skupinu na društvenim mrežama s obzirom na rastuću količinu sadržaja koja je njima kao korisnicima upućena.
U sklopu ove radionice ćemo se fokusirati na društvene mreže Facebook i Instagram te tips&tricks njihova korištenja prilikom kreiranja oglasnih kampanja. Važan dio kreiranja strategije je poznavanje svojeg krajnjeg klijenta te prema tome izraditi i prilagoditi komunikaciju kako bi iste potaknuli na angažman. Isto tako je važno prilagođavati strategiju s obzirom na kontinuirane promjene u trendovima koji se čini mijenjaju sve brže. Vaši klijenti su sigurno na društvenim mrežama, ali u mnoštvu ponuda trebate se istaknuti i povezati se s vama važnim potencijalnim klijentima.
Radionica je namijenjena svima koji planiraju ili su već počeli s marketingom i komunikacijom na digitalnim platformama, a svakako pripremite konkretna pitanja koja možemo proći na radionici i dati savjet kako dalje i na što se fokusirati.
U sklopu Radionice bit će obrađene sljedeće teme:
Uvod u Facebook i Instagram oglašavanje
Izrada oglasne kampanje za Facebook/Instagram
Definiranje ciljeva, budžeta i strategije distribucije oglasa
Mogućnosti ciljanja – Kreiranje lista korisnika „Audience“
Izrada oglasa – mogućnosti izrade vizuala, odabir formata i dodatne opcije
Radionice će biti održane 14. lipnja s početkom u 10 sati na lokaciji POUVG – vijećnica.
PREDAVAČ
Krešimir Koružnjak je stručnjak za digitalni marketing s višegodišnjim iskustvom u vođenju online marketinških kampanja. Certificirani je Google partner za Google Ads program oglašavanja i Google Analytics program za praćenje i analizu web sjedišta. Vlasnik je digitalno marketinške agencije LosWebos.
Održao je brojne radionice na temu digitalnog marketinga za male i srednje poduzetnike diljem Hrvatske, a od 2017. godine bio je voditelj projekta „Google digitalna garaža“ – Grow with Google. Ujedno je držao predavanja za velikogoričke poduzetnike u sklopu istog projekta.
U Algebri je radio 4 godine kao rukovoditelj proizvoda za marketinške programe te je ujedno i stručni mentor predavačkog tima u okviru programa obrazovanja „Specijalist za internetski marketing“ i “Specijalist za internetsko oglašavanje“.
Prijaviti se možete OVDJE.
Comments
Loading…