U prostoru Turističke zajednice Grada Velike Gorice završnom Konferencijom obilježen je završetak uspješnog četverogodišnjeg EU Projekta „Svako dijete ima pravo na obrazovanje“.
Na Konferenciji je predstavljena publikacija Lektira za pomoćnike, priručnik za pomoćnike u nastavi, što je kruna ovog projekta, naglasila je voditeljica projektnog tima Arijana Mataga Tintor:
„Jako nam je bilo važno da imamo neki trag koji će koristiti sadašnjim i budućim generacijama pomoćnika u nastavi. On govori tko je pomoćnik u nastavi, koje su njegove uloge i zadaće, govori jako puno o komunikaciji i odnosima, o tome da i djeca s teškoćama u razvoju imaju pravo participirati. Nastao je na jedan inkluzivan i participativan načinjer smo jako puno razgovarali s pomoćnicima u nastavi, učiteljima, roditeljima i djecom da bismo dobili ovaj sadržaj koji imamo.“
Matija di Giorgio pomoćnik je u nastavi u OŠ Eugena Kumičića te pomaže dječaku koji ima poremećaj iz spektra autizma:
„Rekao bih da je raditi kao i sa ostalom djecom. Zanimljivo je, zahtjevno, zabavno i na kraju dana ispunjavajuće. Sretan je na kraju dana i ja sam sretan s njim. Zajedno smo prošli drugi razred, nagodinu ćemo u treći. Nekako je dobro i ugodno.“
Marija Cerovski pomoćnica je u nastavi u OŠ Juraja Habdelića:
„Radim s jednim dječakom koji ima ADHD. Biti pomoćnik u nastavi je jedno jedinstveno i posebno iskustvo ako idemo iz pozicije da je svako dijete individua sama za sebe i mi sami pomoćnici smo različiti. To je jedno neponovljivo iskustvo, nešto jako dinamično i izazovno, ali kad se na kraju sve zbroji nešto što je plemenito i kada na kraju beremo plodove tog rada u vidu ocjena, pohvala, mislim da nema ništa veće.“
Gradonačelnik Grada Velike Gorice Krešimir Ačkar izrazio je zadovoljstvo projektom gdje je oko 100 djece prošlo kroz taj proces:
„Apsolutno ono što s ponosom ističemo, sve ono što su škole istaknule, a nije odobreno od strane EU fondova, Grad je svojim sredstvima odobrio. Još prije šest, sedam godina bili smo jedni od prvih koji su dobili odobrenje za sredstva iz fondova kako bismo uveli ovaj hvalevrijedan projekt. Nastavit ćemo ga provoditi i u narednom razdoblju. Prioritet je obrazovanje, osobito djece s teškoćama u razvoju koja zaslužuju da integracijom budu jednaki i da imaju jednake šanse za obrazovanje i sve ostalo u životu kao i druga djeca.“
Projekt je ukupne vrijednosti 9,4 milijuna kuna, od čega su 85% sredstva iz EU fondova.
Partneri u projektu su sve osnovne škole na području Velike Gorice, a tijekom protekle četiri godine podršku pomoćnika u nastavi dobilo je 92 učenika, dok je još 10-tak pomoćnika u nastavi financiran iz sredstava Grada.
Comments
Loading…