U cilju sprječavanja mogućnosti širenja epidemije korona virusom Stožer za civilnu zaštite Republike Hrvatske uveo je epidemiološke mjere kojima je dijelu poslovnih korisnika usluga VG Čistoće d.o.o. privremeno onemogućen rad i naloženo zatvaranje objekata iz kojih obavljaju svoju djelatnost.
Ukoliko ste privremeno u potpunosti zatvorili svoj objekt i ne obavljate nikakvu poslovnu djelatnost te Vam nisu potrebne usluge zbrinjavanja otpada VG Čistoće d.o.o., molimo da nas o tome obavijestite kako vam ne bi ispostavili račun za mjesec prosinac.
Preuzmite „Zahtjev za privremenu obustavu fakturiranja cijene javne usluge za vrijeme trajanja mjera ograničavanja rada uslužnih djelatnosti“ koji ispunite te zajedno s dokazom privremenog prestanka rada (ispis iz e-Porezne ili neki drugi dokaz o privremenom prestanku rada gospodarskog subjekta) dostavite na email: [email protected] do 15. prosinca 2020. godine.
Navedeni Zahtjev nam je potreban kao temelj za nefakturiranje usluge zbrinjavanja otpada VG Čistoće d.o.o za mjesec prosinac 2020. godine.
Poslovnim subjektima koji ne dostave traženi Zahtjev i dokaze o privremenom prestanku rada usluga se redovno naplaćuje.
Ova Odluka stupa na snagu danom donošenja i vrijedi do opoziva Odluke Stožera za civilnu zaštitu o privremenom zatvaranju dijela pravnih subjekata, poručuju iz VG Čistoće.
Comments
Loading…