in

“360 kroz Goricu!”: Nada Finderle i dr. Ivan Bekavac zaključili kampanju konferencijom u središtu grada

Na Trgu Stjepana Radića predstavljen završni pregled vizije razvoja Velike Gorice – fokus na prometu, zdravstvu, demografiji i lokalnim potencijalima

Danas, svega dva dana prije izbora, kandidatkinja za gradonačelnicu Velike Gorice Nada Finderle i  kandidat za njenog zamjenika dr. Ivan Bekavac održali su završnu konferenciju za medije na Trgu Stjepana Radića, predstavljajući ključne poruke kampanje “360 kroz Goricu!”.

U svom obraćanju, Nada Finderle istaknula je da njihova kampanja obuhvaća cjelovit pristup rješavanju lokalnih problema:

“Trudimo se, hoćemo i želimo pomoći svim stanovnicima – od najmlađih do najstarijih. Kroz kampanju smo nastojali komunicirati i sada je jasnije zašto je sigurnost prva tema, zdravstvo druga, a demografija treća. Apsolutno i dalje ostajemo pri tome koliko je poljoprivreda bitna i zašto je bitna.”

Finderle se osvrnula i na važnost lokalne samodostatnosti u proizvodnji hrane:

“Prije nekoliko dana mogli smo čitati – ako se zatvore granice, Hrvatska ima hrane za tjedan dana. To su ozbiljni podaci. Mislim da živimo u bogom danom prekrasnom velikogoričkom kraju, s velikim potencijalima.”

Cilj kampanje, prema njezinim riječima, bio je objediniti sve dijelove grada i komunicirati sa što više građana, ne samo u središtu, već i u naseljima poput Bune, Ščitarjeva, Mičevca i Mlake.

“Gorički kraj je jako velik i jako lijep, s jako velikim potencijalima. Želimo zaokružiti ovu priču s optimizmom. Molim vas – nađite ono zrnce nade u sebi. Kampanja je ‘Nada za Goricu’, a ja vjerujem da nam optimizam svima treba, u Gorici, u Hrvatskoj, u svijetu.”

Njezin zamjenik, dr. Ivan Bekavac, fokusirao se na konkretna rješenja prometne i zdravstvene infrastrukture:

“Pokazali smo u kampanji da znamo i imamo rješenja za zagušeni promet u Velikoj Gorici, za razvoj rotora koji trebaju rasteretiti promet. Također, prepoznajemo ozbiljan problem nedostatka zdravstvene zaštite. Subvencioniranjem troškova za zdravstvene djelatnike koji se dosele u Veliku Goricu, stvorit ćemo uvjete da zdravstvena zaštita bude dostupna svima.”

Bekavac se osvrnuo i na prostorno planiranje, ekologiju i neiskorištene lokalne resurse:

“Nismo zadovoljni nicanjem ‘kruzera’ po Gorici, niti nedostatkom zelenih površina. Znamo da treba provesti urbanistički plan uređenja jezera Čiče – to je biser koji čeka da bude prepoznat.”

Kampanja “360 kroz Goricu!” približila se kraju u duhu otvorenosti, optimizma i dijaloga s građanima. Finderle je zaključila porukom:

“Ako hoćemo i želimo bolje, ako želimo drugačije – dajmo priliku nekim novim ljudima.”

Comments

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Loading…

0

Što misliš?

Napisao Redakcija