in ,

Večeras se u promet pušta posljednja dionica autoceste A11 Lekenik-Sisak: Najavljeni daljnji radovi

Završena je izgradnja 47 kilometara duge autoceste od Zagreba do Siska.

Nakon 18 godina, završena je izgradnja 47 kilometara duge autoceste od Zagreba do Siska. Na posljednjih 11 kilometara autoceste od Lekenika do Siska postavljena je sva oprema, signalizacija te odbojne ograde, a dugoočekivana prometnica sada će i službeno biti puštena u promet.

Autocestu A11 Zagreb – Sisak, sa spojem na državnu cestu D36 je na lokaciji spoja autoceste i spojne ceste svečano otvorio premijer Andrej Plenković koji je ovom prilikom poručio kako je ova cestovna dionica ključ revitalizacije ratom i potresom pogođene sisačko-moslavačke županije.

“Svi naši prijatelji na Banovini su dočekali projekt najvažniji i najveći u političkom, gospodarskom, prometnom i u razvojnom smislu, ključ revitalizacije sisačko-moslavačke županije i cijele Banovine”, objavio je.

“Sisak je praktički danas u Zagrebu. Brzina kojom se sada može doći do glavnoga grada je toliko kratka. Siguran sam da će to pridonijeti i gospodarskom razvoju i demografskoj revitalizaciji Sisačko-moslavačke županije”, rekao je premijer Plenković.

 

Posljednja dionica autoceste A11 gradila se od Lekenika do čvora Sisak, te je u potpunosti financirana iz vlastitih sredstava hrvatskih autocesta. Ova dionica se nastavlja na dosad izgrađeni dio autoceste od čvora Jakuševec do čvora Lekenik. Više o prometnim karakteristikama same ceste rekao je Boris Huzjan, predsjednik uprave hrvatskih autocesta.

“Vrijednost radova zadnje dionice autoceste Lekenik-Sisak iznosi 42 milijuna eura. Na samoj dionici je šest nadvožnjaka i dva mosta. U tijeku su radovi projektiranja na čvoru Žažina koji će spojiti Petrinju na mrežu Hrvatskih autocesta”, izjavio je.

Veliku važnost nove autoceste istaknuo je i ministar mora, prometa i infrastrukture Oleg Butković te je najavio daljnje radove.

“Ovo je u prometnom smislu najvažniji projekt za Sisačko-moslavačku županiju jer kvalitetna i brza cestovna infrastruktura doprinijet će bržoj i kvalitetnijoj revitalizaciji ovoga kraja koji je nažalost pogođen potresom. Imajući u vidu da autocesta A11 započinje na zagrebačkoj obilaznici još moramo izgraditi spoj s novim ulaskom u Grad Zagreb preko Sarajevske ulice uključujući vijadukt Ranžirni kolodvor”, rekao je.

 

Siščani će u početku na autocestu ulaziti improviziranom spojnom cestom jer nije dovršena spojna cesta koja bi trebala povezivati Sisak s autocestom preko novootvorenog Odranskog mosta kod Stupna. Potrebno je i izgraditi nadvožnjak iznad željezničke pruge Sisak-Zagreb, a novi procijenjeni rok za dovršetak je rujan sljedeće godine. Iz vlade navode da je autocesta A11 jedan od ključnih projekata za revitalizaciju Sisačko-moslavačke županije.

Ipak, značaj nove cestovne poveznice s glavnim gradom Hrvatske za sisačko-moslavačku županiju je velik, navodi njezin župan Ivan Celjak.

“Nova autocesta za Sisak i Sisačko-moslavačku županiju znači sve. Svaki investitor koji razmatra ulaganje na području RH razmotrit će i novu kartu regionalnih potpora i doći će do zaključka da je najisplativije ulaganje na području Sisačko-moslavačke županije”, ustvrdio je Celjak.

Završetak autoceste znači stvaranje prometne i gospodarske žile kucavice ne samo na sisačkom već i području Banovine. Naime, izgradnjom čvora Žažina dio prometa se usmjerava prema središnjim i južnim dijelovima županije, čime će se kvalitetnije cestovno povezati područje Petrinje, Gline i Topuskog, piše Index.

Puštanje posljednje dionice u promet očekuje se danas popodne, otprilike oko 18 sati.

Comments

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Loading…

0

Što misliš?

Napisao vgradu