Dolaskom toplijih, ljetnih mjeseci sve je više domaćih gostiju koji za svoju kontinentalnu vikend destinaciju izabiru upravo Zagrebačku županiju. Kako bi svima njima približila prvenstveno svoju eno-gastronomsku ponudu, Turistička zajednica Zagrebačke županije predstavila je novu ljetnu kampanju pod sloganom „Iskustva za pamćenje u Zagrebačkoj županiji!“, navedeno je na stranici Zagrebačke županije.
Naglasak kampanje je na gurmanskim iskustvima kojih u restoranima i obiteljskim gospodarstvima od Prigorja, Moslavine i Turopolja do Jaske, Samobora i Zaprešića uistinu ne manjka – bilo da se radi o crnim turopoljskim tartufima, delicijama od autohtone turopoljske svinje, žumberačkoj pastrvi, kotletu s trsja, slanoj deliciji rudarskoj greblici ili kako je još nazivaju plešivičkim copanjekom, zlevanki, samoborskoj kremšniti…
Kampanja se provodi u suradnji s 13 lokalnih turističkih zajednica: Savsko-sutlanske doline i briga, Dugog Sela, Ivanić Grada, Zaprešića, Jastrebarskog, Samobora, Svetog Ivana Zeline, Svete Nedelje, Velike Gorice, Vrbovca, Pisarovine, Krašića i Rugvice. Orijentirana je na domaće goste, a osim gurmanskih iskustava nude se i vinske ceste, zdrave lokalne namirnice i sjajna kuhinja, prekrasna priroda, biciklističke rute, tradicijsko graditeljstvo s jedinstvenim drvenim turopoljskim kućama, zdravstveni turizam u Ivanić-Gradu i još puno toga, stoji na stranici.
„Veseli me što smo kao regionalna turistička zajednica okupili kolege iz naših 13 turističkih zajednica na području županije koje su se aktivno uključile u kreiranje kampanje. Prošlu, do sada najtežu turističku godinu, odradili smo vrlo dobro i sada trebamo kapitalizirati sve na čemu smo radili“, istaknula je Ivana Alilović, direktorica TZ-a Zagrebačke županije, dodavši da je „zeleni zagrebački prsten“ idealna destinacija za domaće posjetitelje i turiste jer na samo pola sata od Zagreba nudi održiv turizam i autentične doživljaje.
Promotivni video kampanje „Iskustva za pamćenje u Zagrebačkoj županiji!“ možete pogledati ovdje.
Comments
Loading…