in , ,

Novim Kolektivnim ugovorom rastu plaće zaposlenima u predškolskim ustanovama

Predstavnici Sindikata predškolskih ustanova i gradonačelnik Krešimir Ačkar potpisali su Kolektivni ugovor za zaposlene u predškolskim ustanovama Grada Velike Gorice. Ovim ugovorom  zaposlenici će dobiti povećanje plaće za prosječno 22 posto, uz isplatu zaostalih iznosa od 1. ožujka, a unazad godinu dana, plaće su se povećale za 42 posto.

- Mi jesmo zadovoljni postignutim jer iz početnih stavki iz koji smo krenuli smo puno više postigli nego što je bila početna ponuda i to je ono što je činjenica. Ono što smo u konačnici sada potpisali stvarno je jedan ulog, stvara se međusobno povjerenje i jedan novi sloj dobro energije za dalje. Vrlo smo dobro kao sindikat upoznati koje napore diljem Hrvatske gradovi i općine ulažu da bi odgovorili potrebama predškolskog odgoja, ali i novom zahtjevu sukladno uredbi o koeficijentima Vlade Republike Hrvatske za javne službe koja se odnosi i na predškolski sustav, koja je u ovoj godini skočila za 30 do 50%, ovisi kako za koju lokalnu zajednicu. Tako da je ovo jedan kvalitetan ugovor i dogovor i mislimo da u ovoj atmosferi možemo lako dalje – poručila je Iskra Vostrel Prpić, jedna od pregovaračica.

U odnosu na prošlu godinu, povećanje plaća iznosi 42 posto

-  Želim prvenstveno zahvaliti Nevenu Karasu kao našem predsjedniku pregovaračkog odbora i našim pročelnicama Lani Krunić-Lukinić, našoj Mirjani i našoj specijalnoj savjetnici Adrijani Mataga Tintor, koji su sa strane grada vrlo stručno odradili ove pregovore. (…) U konačnici imamo, ako gledamo  prošlogodišnje pregovore i ove, preko 42% povećanja plaća u predškolskim ustanovama, što apsolutno odgajatelji zaslužuju. Zahvaljujem vam na korektnoj suradnji, svjesni smo koliko je kompleksan i zahtjevan vaš poziv pa smatramo da on mora biti i adekvatno nagrađen – poručio je gradonačelnik Krešimir Ačkar.

Comments

Odgovori

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Obavezna polja su označena sa * (obavezno)

Loading…

0

Što misliš?

Napisao Redakcija